اهنگ رضا صادقی و شهاب رمضان با تو میخندم  اهنگ فوق العاده زیبای حامد فرد دختر بابا اهنگ مرتضی پاشایی نگران منی اهنگ محمد خدایی و ناصر صدر نشد اهنگ محمد علیزاده میشه نگام کنی



codes and tools for blog

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 218
نویسنده : m.ta

متن آهنگ جدید محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی :

 

 

دانلود/DOWNLOAD

 

چشم بر ندار ازم می پاشه زندگیم

هر کس به جز تو رو انکار می کنم

من عاشق توام اقرار می کنم

اقرار می کنم به یاد تو هنوز

هم سخته خواب شب هم خنده های روز

از تو حواسم و هی پرت می کنم

با قلب بی کسم هی شرط می کنم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

برگشتن دیر و دل بستن های زود

باور نمی کنی دست خودم نبود دست خودم نبود

دست خودم نبود ، دست خودم نبود

میشه نگام کنی راحت شه زندگیم

چشم بر ندار ازم می پاشه زندگیم

هر کس به جز تو رو انکار می کنم

من عاشق توام اقرار می کنم

اقرار می کنم به یاد تو هنوز

هم سخته خواب شب هم خنده های روز

از تو حواسم و هی پرت می کنم

با قلب بی کسم هی شرط می کنم

 

Edit by:123music.loxblog.com




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به 123موزیک خوش آمدید

نظرتان در مورد سایت؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین و جدیدترین موزیک ها و آدرس 123music.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 8981
تعداد مطالب : 205
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما

RSS

Powered By
loxblog.Com